Пацієнт слухає свого лікаря і не знає всієї специфіки процедури, ліків, матеріалів і послідовності, тому він довіряє свою думку слову стоматолога. І чи то маленький бізнес і невелика клініка, або приватна і велика фірма - закупівля лікарських матеріалів не може залежати від думки клієнтів.

Але так було раніше. Тепер місце на ринку необхідно віднімати у конкурентів, і найчастіше жертвувати свободою заради пацієнтів, надавши їм можливість вирішити для себе - сапфірові брекети або металеві, пластикові пломби або цементні.

Репутація клінік в сучасних умовах вже не будується на якості обслуговування. Клієнт сприймає це як обов'язкові і самі собою зрозумілі умови існування стоматологічного бізнесу.

Пацієнти та їхні сім'ї вже заздалегідь знають, чого хочуть від походу до лікаря-стоматолога.

Стоматологічні матеріали тільки для бізнесу

Проте необхідність наявності на полицях в кабінеті сучасного сировини для роботи - це важлива умова бездоганного лікування пацієнтів. Відсутність необхідності перевіряти матеріали на якість - це знак довіри до фірми. А задоволені клієнти, які після 5 - 10 років щасливо посміхаються Вам, - це вже справжня бізнес-модель міцних відносин.

Зуботехнічні матеріали з усього світу

Це як брекети, пломби, склоіномірні цементи, капи від відомих світових імен VITA, SIRONA, RENFERT (Німеччина), DENTSPLY (Швейцарія), DENTSPLY MAILLEFER, так і недорога продукція вітчизняних виробників - Стома, Латус (Україна), КМІЗ, Владмива ( Росія), CHEMA (Польща) та багатьох інших. Все це у Вас і для Вас.